Bezpłatny zwrot
Zakupy bez ryzyka!
Jeśli dostarczony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość bezpłatnego zwrotu. Koszty wysyłki zwracanego towaru do nas przejmujemy my - Państwo muszą jedynie poinformować nas o chęci zwrotu w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Tak funkcjonuje nasza usługa zwrotów:
- Po zalogowaniu się na konto klienta życzenie zwrotu
produktu(ów) wyrazić można klikając na "zwróć produkt" przy danym
zamówieniu. Alternatywnie prosimy poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo o chęci zwrócenia
produktu. Nr telefonu do naszego zespołu obsługi klienta: +48 22/4813800. Prosimy poinformować naszych pracowników, o jaką ilość
paczek chodzi.
- Proszę zapakować produkt starannie i dołączyć - szczególnie w przypadku urządzeń - wszystkie
akcesoria, instrukcje, itp.
- Przez e-mail wysłana zostanie do Państwa etykieta adresowa. Prosimy wydrukować etykietę i nakleić ją na paczkę. Tak przygotowaną paczkę oddać można w najbliższym punkcie strefa paczki DPD.
- W wyszukiwarce DPD znaleźć można strefy paczki w okolicy, gdzie wygodnie oddać będą Państwo paczkę.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej, dział zwrotów i
reklamacji opracuje zwrot. Należność za zwracany towar zwrócona zostanie za pośrednictwem wybranej formy płatności. W przypadku płatności przedpłatą przelewem lub przez Przelewy24 prosimy o podanie numeru i właściciela konta, na który ma zostać wykonany zwrot. Zwroty przez kartę kredytową lub PayPal następują automatycznie.
Alternatywnie do wydrukowania etykiety zwrotnej oferujemy Państwu również możliwość odbioru paczki przez kuriera. Prosimy poinformować nas o chęci wybrania tej opcji .W ciągu 3 dni roboczych kierowca firmy kurierskiej DPD odbierze od Państwa przesyłkę. Nie trzeba wypełniać żadnych formularzy lub etykiet, kierowca posiada wszystkie niezbędne dokumenty i przy odbiorze przekaże Państwu potwierdzenie przejęcia towaru. Odbiór paczki przez kuriera następuje z reguły w przeciągu 3 dni roboczych, niestety nie jesteśmy w stanie określić dokładniej, kiedy i w jakich godzinach kurier przyjedzie po paczkę. Aby uniknąć czekania na kuriera, polecamy skorzystanie z opcji oddania paczki samemu w strefie paczki DPD.
Uwaga: towary nie podlegające zwrotowi:
Przyjmujemy zwroty wyłącznie artykułów nieużywanych i znajdujących się w oryginalnym opakowaniu. Bielizna, szyldy i etykiety wykonane na zlecenie klienta lub inne specjalne zamówienia oraz produkty sterylne nie podlegają prawu zwrotu.