Zakończona przebudowa systemu magazynowego powoduje jeszcze niewielkie niedogodności
Szanowne klientki, szanowni klienci,
w okresie międzyświątecznym z powodzeniem przeprowadziliśmy kompletną przebudowę naszego oprogramowania oraz uruchomiliśmy zupełnie nowy, w dużej mierze w pełni zautomatyzowany system logistyczny. Już dziś, po zaledwie kilku dniach, zauważamy, że pozwoli nam on wysyłać Państwa zamówienia jeszcze szybciej, a ponadto automatycznie dostarczać wszystkich istotnych informacji o zamówieniu oraz praktycznie wyeliminować błędy w wysyłce.
W ciągu ostatnich tygodni pracowaliśmy przez całą dobę nad uruchomieniem dodatkowej techniki i wdrożeniem całkiem nowych procesów przepływu pracy. W efekcie już teraz jesteśmy znacznie lepsi niż przy starym systemie.
Prawdą jest jednakże również fakt, że wszystkie te prace spowodowały opóźnienia w dostawach. Wysyłka zaległych zamówień jest dla nas absolutnym priorytetem. Zakładamy, że w ciągu tego tygodnia znowu będziemy w stanie wysyłać wszystkie możliwe do realizacji zamówienia w dniu, w którym zostały złożone. W imieniu wszystkich pracowników przepraszam za wszystkie powstałe niedogodności i proszę o wyrozumiałość.
Dziękuję!
Michael Heine
Dyrektor zarządzający