Z aplikacją Praxisdienst easyOrder zamawiam materiały do gabinetu w ciągu 5 minut. Szybciej niż w każdym innym sklepie.
Anna Malinowska
Asystentka medyczna
Aplikacja easyOrder w kilku słowach
Wszystkie funkcje w skrócie
Cyfrowy formularz zamówienia
Wszystkie artykuły, które zamawiali Państwo już w Praxisdienst, są widoczne w formularzu od razu po otwarciu aplikacji. Wystarczy raz dobrać pozycje i ilość, a każde następne zamówienie zajmie jedynie kilka minut.
Proste wyszukiwanie
Intuicyjne wyszukiwanie produktów według nazwy, kodu EAN lub numeru artykułu.
Podpowiedzi odnośnie artykułów i ich ilości
Propozycje produktów dopasowane są odpowiednio do Państwa specjalizacji.
Propozycje ilości artykułów sporządzane są na podstawie historii zamówień.
Alarm niskich stanów magazynowych
Alarm niskich stanów magazynowych to praktyczne przypomnienie o zamówieniu, które wskazuje, które artykuły skończą się w niedalekiej przyszłości.
Możliwość dostosowywania powiadomień
Zachowanie kontroli i porządku dzięki dostosowaniu powiadomień do indywidualnych potrzeb, np. o stanach magazynowych, statusie dostawy czy propozycjach produktów.
Skorzystaj z funkcji skanowania!
Nasza aplikacja do zamówień została opracowana, aby usprawnić codzienną pracę. Dzięki nowej funkcji skanowania zamówienia można teraz składać jeszcze szybciej i łatwiej.
Wystarczy zeskanować kody kreskowe (EAN) potrzebnych produktów bezpośrednio za pomocą smartfona lub profesjonalnego skanera Zebra TC22, aby złożyć zamówienie w zupełnie nowy sposób.
Najważniejsze zalety funkcji skanowania:
Różne tryby skanowania do wyboru:
Skanuj w najwygodniejszy dla siebie sposób: za pomocą aparatu w smartfonie lub profesjonalnego skanera Zebra TC22, który zapewnia maksymalną dokładność.
Automatyczne sugestie dotyczące zamawianej ilości:
Przy skanowaniu produktów, które zostały już zamówione w przeszłości, aplikacja automatycznie pokazuje ostatnią zamówioną ilość. Ułatwia to podjęcie decyzji i skraca czas składania zamówienia.
Możliwość kontynuowania zamawiania w dowolnym momencie dzięki liście skanowania:
Lista skanowania pozostaje zapisana w niezmienionej formie, dzięki czemu proces zamawiania można wygodnie kontynuować kilka godzin lub nawet kilka dni później. Umożliwia to uzupełnianie produktów na bieżąco. Lista potrzebnych produktów stale się powiększa, aż do momentu złożenia zamówienia.