Moje konto klienta
Jeśli często zamawiają Państwo w Praxisdienst, zachęcamy do założenia swojego osobistego konta klienta. Pozwala to uniknąć wprowadzania danych adresowych na nowo podczas każdego zamówienia, a także oferuje liczne informacje odnośnie zamówień, takie jak status zamówienia czy dostawy, oraz możliwość inicjowania zwrotu produktów.
W tym celu prosimy w prawym górnym rogu strony kliknąć na "Zaloguj się", a następnie wybrać "Zarejestruj się". Aby założyć nowe konto, należy podać wszystkie dane obowiązkowe w polach oznaczonych symbolem *. Następnie prosimy potwierdzić wprowadzone dane, aby zakończyć rejestrację.
Oczywiście mogą Państwo również zamawiać jako gość, bez rejestracji w Praxisdienst.
Zapomnieli Państwo hasła?
Jeśli zapomnieli Państwo hasła do konta, można je zresetować klikając w prawym górnym rogu strony na "Zaloguj się", a następnie "Zapomniałeś hasła?". Po podaniu adresu e-mail, którego użyli Państwo do utworzenia konta klienta, otrzymają Państwo mailowo link do zresetowania i zmiany hasła.
Jeśli chcieliby Państwo usunąć swoje konto klienta, uprzejmie prosimy o wysłanie odpowiedniej informacji z podaniem numeru klienta na adres mailowy: info@praxisdienst.pl
Prosimy uprzednio upewnić się, że:
• nie oczekują Państwo na dostawę żadnego zamówienia
• opracowane zostały wszystkie reklamacje lub należne zwroty
• zostały uiszczone wszystkie należności z tytułu faktur
• wykorzystano wszystkie środki z bonów
Jeśli jeden lub więcej powyższych wymogów nie jest spełniony, prosimy najpierw wyjaśnić nieuregulowane sprawy. Dziękujemy za współpracę.
Chcieliby Państwo wylogować się ze swojego konta klienta? Możliwe jest to na dwa sposoby.
• Jeśli klikną Państwo na "Moje konto", po prawej stronie pojawi się menu, w którym można wylogować się, klikając na dole na przycisk "Wyloguj się".
• Jeśli znajdują się Państwo w osobistym panelu klienta, mogą Państwo wylogować się, klikając na przycisk "Logout" w prawym górnym rogu.
W punkcie "Dane konta > Dane adresowe" w koncie klienta mogą Państwo zmienić lub dodać adres do faktury i adres dostawy.
Złożyli już Państwo zamówienie, ale adres dostawy się nie zgadza?
Prosimy odczekać, aż otrzymają Państwo wiadomość mailową z potwierdzeniem, że zamówienie zostało wysłane. W tym momencie mają Państwo możliwość przekierowania paczki, np. do punktu odbioru paczek. W wiadomości e-mail lub SMS znajdą Państwo unikatowy link, który przeniesie Państwa na specjalną stronę, na której można przekierować paczkę. Oprócz tego przekierowanie paczki możliwe jest poprzez aplikację InPost Mobile.
Wszystkie wiadomości od Praxisdienst znajdą Państwo w osobistym panelu klienta w punkcie "Wiadomości". Tutaj można ponownie wyświetlić wszystkie e-maile związane z zamówieniem.
E-maile, które mogą Państwo otrzymać od Praxisdienst:
• Kontrolne zestawienia swoich zamówień
• Przypomnienie o płatności
• Przypomnienie o zamówieniu
• Newsletter
• Indywidualne promocje
• Informacje odnośnie zwrotów
Historia zamówień
W punkcie "Zamówienia > Historia produktów" mogą Państwo zobaczyć wszystkie produkty, jakie zamawiali Państwo w ostatnim czasie.
W przeciwieństwie do historii zamówień, gdzie można uzyskać dostęp tylko do pojedynczych zamówień, historia produktów pokazuje w skrócie wszystkie kiedykolwiek zamówione artykuły. Klikając w pole po lewej stronie, mogą Państwo wybrać pozycje, które chcieliby Państwo ponownie zamówić.
Po wybraniu pozycji mogą Państwo po prawej stronie zobaczyć i ewentualnie zmienić ilość wybranych produktów. Pod spodem wyświetli się także całkowity koszt produktów netto i brutto. Po kliknięciu na przycisk "Do koszyka" wszystkie wybrane produkty zostaną włożone do koszyka.
Przypomnienie o zamówieniu
Przypomnienie o zamówieniu proponuje Państwu produkty, których prawdopodobnie będą Państwo niedługo potrzebować. Artykuły można przenieść do koszyka pojedynczo lub zaznaczając kilka pozycji na raz. Zachęcamy do korzystania z filtra nad artykułami, aby wyświetlić tylko najpilniej potrzebne produkty.
Na liście pojawiają się wyłącznie artykuły, które zamówili Państwo co najmniej dwa razy. Miesięczne zapotrzebowanie na dane produkty wyliczane jest automatycznie. Jeśli zapotrzebowanie zmieniło się, mogą Państwo dopasować wyliczone propozycje kilkając na "Zmień zużycie".
Jeśli chcieliby Państwo usunąć produkty, tak aby nie pojawiały się więcej w liście, można to zrobić, kilkając na ikonkę kosza pod danym artykułem.
Do czego służy lista zapamiętanych produktów w Praxisdienst?
Jeśli znaleźli Państwo w Praxisdienst produkt, który się Państwu spodobał i chcieliby Państwo wrócić do niego później, mogą go Państwo dodać do dowolnej listy zapamiętanych produktów. Dla większej przejrzystości podczas zakupów, funkcja oferuje możliwość tworzenia różnych list, np. dla różnych kategorii produktów. Utworzenie listy interesujących Państwa artykułów znacznie usprawni proces zakupu.
Gdzie znajdę moją listę zapamiętanych produktów?
W Państwa koncie klienta w punkcie "Lista zapamiętanych produktów" mogą Państwo zobaczyć istniejące listy, zarządzać wybranymi artykułami lub utworzyć nową listę.
Jak mogę utworzyć nową listę zapamiętanych artykułów?
Aby utworzyć nową listę zapamiętanych produktów, należy w koncie klienta przejść do punktu "Lista zapamiętanych produktów". W dolnej części strony znajdą Państwo odpowiednie pole, aby szybko i łatwo utworzyć nową listę. Po wpisaniu nazwy listy, prosimy kliknąć na przycisk "Zapisz" i gotowe.
Jak mogę dodawać artykuły do listy zapamiętanych produktów?
Na stronie danego produktu należy kliknąć na "Zapamiętaj produkt" pod przyciskiem "Do koszyka".
Następnie mają Państwo możliwość dodania wybranego artykułu do jednej lub kilku istniejących list.
Jak mogę szybko zamówić artykuł z listy zapamiętanych produktów?
Dzięki możliwości tworzenia wielu list zapamiętanych produktów mogą Państwo lepiej zaplanować i zorganizować zakupy. Artykuły z listy zapamiętanych produktów można przenosić do koszyka pojedynczo lub wybierając kilka pozycji na raz.
Jak mogę zmienić nazwę listy zapamiętanych produktów?
Należy zaznaczyć listę, której nazwę chcieliby Państwo zmienić, a następnie kliknąć na dole na "zmień nazwę wybranej listy". W kolejnym kroku mogą Państwo wpisać nową nazwę listy w polu tekstowym poniżej.
Jak mogę wykasować listę zapamiętanych produktów?
Należy zaznaczyć listę, którą chcieliby Państwo usunąć, a następnie kliknąć na dole na "skasuj wybraną listę".
Status swojego zamówienia mogą Państwo znaleźć w osobistym panelu klienta w punkcie "Zamówienia > Historia zamówień".
Co oznacza status "w realizacji"?
Otrzymaliśmy Państwa zamówienie i zrealizujemy je, w zależności od dostępności wybranych produktów, w komplecie lub jako dostawę częściową.
Co oznacza status "zrealizowane" / "wysłane częściowo"?
Dostawa kompletna lub częściowa jest w drodze do Państwa. Do każdej paczki znajdą Państwo w historii zamówień indywidualny numer, za pomocą którego można ją śledzić. W dniu doręczenia na stronie DPD mogą Państwo na bieżąco sprawdzać, gdzie znajduje się kurier.
Co oznacza status "anulowane"?
Przepraszamy, jeśli zamówione artykuły nie są dostępne przez dłuższy czas z powodu problemów z dostawami. W takim przypadku Państwa zamówienie zostanie przez nas anulowane, a Państwo otrzymają odpowiednią wiadomość mailową z informacjami odnośnie zwrotu należności.
Te często zadawane pytania również mogą Państwa zainteresować:
Jak mogę zwrócić towar?
Na co muszę zwrócić uwagę podczas zwrotu?