
Praktyczna wskazówka: funkcje sklepu
Tutaj znajdziesz krótkie objaśnienia oraz filmy video prezentujące najważniejsze funkcje naszego sklepu internetowego. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o nagłówku oraz naszej innowacyjnej aplikacji do zamówień.
Panel Klienta
„Wkładam produkty do koszyka, idę do kasy i zamawiam jako gość. Po co mi konto Klienta?“ Przeczytaj tutaj, dlaczego warto zdecydować się na otworzenie konta w naszym sklepie. Jako zalogowany Klient oszczędzasz czas - nie musisz ponownie wpisywać danych adresowych. Poza tym posiadasz dostęp do wszystkich funkcji panelu Klienta, możesz sprawdzić status ostatniego zamówienia, przejść do listy zapamiętanych produktów czy historii wiadomości i zamówień.
Nagłówek
Aplikacja do zamówień
Innowacyjna aplikacja do zamówień Praxisdienst to idealne narzędzie dla Zamawiających regularnie. Wyszukiwanie produktów następuje szybko i wygodnie, bez konieczności ręcznego wpisywania potrzebnych produktów na stronie sklepu.
Lista zapamiętanych produktów
Przeglądasz nasz asortyment i widzisz jeden insteresujący produkt po drugim. Chcesz pokazać najciekawsze kolegom z pracy, porównać ceny, lub przemyśleć sprawę zanim zdecydujesz się na zamówienie? Nie musisz kopiować linków do poszczególnych produktów, notować numerów artykułów czy tworzyć zakładek! Mamy wygodniejsze rozwiązanie: skorzystaj z naszej listy zapamiętanych produktów!
Przypomnienie o zamówieniu
Wyjątkowo praktyczna funkcja przypominania o zamówieniu materiałów zużywalnych. Otrzymasz przypomnienie zanim skończy Ci się zapas opatrunków, strzykawek czy papieru do EKG! Zobacz video objaśniające funkcjonowanie tej usługi.
Wiadomości
W sekcji wiadomości znajdziesz wszystkie e-maile wysłane do Ciebie z wiadomościami o Twoim zamówieniu! Praktyczne zestawienie pozwala na szybkie znalezienie odpowiedniej informacji. Wiadomości można oglądać ponownie lub pobierać.