Nasz serwis dostaw
Tutaj znajdą Państwo informacje na temat naszego serwisu dostaw. W interesie naszych klientów staramy się zorganizować dostawę przesyłek w jak najszybszym i dogodnym dla Państwa terminie.
Jak wysyłamy Państwa zamówienie?
Dostawa kurierem
Paczki dostarczane są za pomocą firmy kurierskiej DPD. W momencie kiedy Państwa towar opuści nasz magazyn, wysyłamy
potwierdzenie e-mailem z kodem śledzenia, dzięki któremu można monitorować w internecie, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
Dla naszych klientów z wielu krajów, między innymi z Niemiec, Beneluksu, Francji, Anglii i Szwajcarii oferujemy elastyczną usługę powiadamiania o przesyłce DPD Predict. Usługa wkrótce dostępna będzie również dla klientów z Polski. Podając podczas zamawiania numer telefonu komórkowego w dniu wysyłki otrzymają Państwo dokładne informacje o dniu dostawy. Jeśli życzą sobie Państwo przesunięcia terminu dostawy, wystarczy odpowiedzieć na SMS i podać inną datę dostawy (maks. 3 dni później). Dodatkowo w dniu dostawy otrzymają Państwo kolejny SMS z przedziałem czasowym, w którym nastąpi dostawa paczki.
Dostawa spedycją
Ciężkie i nieporęczne meble lub urządzenia dostarczane są spedycją. Przed dostawą firma spedycyjna skontaktuje się z Państwem w celu omówienia szczegółów dostawy.
Wskazówki dla odbierających paczki
Niezależnie od rodzaju przesyłki prosimy o sprawdzenie dostawy pod kątem uszkodzeń zewnętrznych. Jeśli nie mają Państwo pewności, czy przesyłka jest uszkodzona czy nie, zawsze prosimy o podpisanie „z zastrzeżeniem“.
Dostawa w pełni zmontowanych produktów
Chcemy zaoszczędzić Państwu stresu związanego z montażem! Dlatego coraz więcej produktów oferujemy ze wskazówką „Dostawa w pełni zmontowana“. Te produkty montowane są już w naszych magazynach. Dla Państwa oznacza to: po prostu postawić i gotowe!