WALKA Z WIRUSEM CORONA – AKTUALNE DZIAŁANIA
Szanowni Klienci,
aby opanować kryzys związany z wirusem Corona w jak największym stopniu, możliwie zredukować ryzyko infekcji wśród pracowników oraz zagwarantować naszym klientom jak najszybszą dostawę zamówionych produktów, podjęliśmy od tej chwili następujące działania:
1. Skupiamy się tylko i wyłącznie na działaniach, które mają na celu zagwarantowanie naszym klientom szybkiej dostawy. W tym celu przenieśliśmy wszystkich wolnych w tej chwili pracowników do działu logistyki.
2. Nasz dział obsługi klienta pracuje w systemie 2-zmianowym. Zmiana I od godz. 5:00 do godz. 13:30. Zmiana II od godz. 14:00 do godz. 22:30. Aby wykluczyć kontakt między pracownikami z obu zmian i zdezynfekować miejsca pracy, ustanowiliśmy czas przestoju wynoszący 30 minut. Nasz dział obsługi klienta będzie zatem nieosiągalny dla klientów w godzinach od 13:30 do 14.00.
3. W naszym dziale logistyki również pracujemy na zmiany, jednakże tutaj przez całą dobę. W tym miejscu chciałbym podziękować pracownikom za ich wyrozumiałość i akceptację podjętych przez nas działań. Teraz jest właściwy czas na to, aby pokazać siłę charakteru i jestem dumny, że mamy pracowników, którzy podejmują się tej walki. Naszym klientom obiecuję, że zrobimy wszystko, aby przyczynić się do tego, że otrzymają potrzebne zaopatrzenie medyczne.
Michael Heine,
Dyrektor Zarządzający