Wysyłka i dostawa
Wybierz kraj dostawy
Standardowa dostawa InPost do Polski
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Polski wynosi od 48 do 72 godzin. Koszt dostawy wynosi 6,50 EUR + VAT (27,78 PLN netto + VAT)*.
* w zależności od kursu wymiany walut
Standardowa dostawa DPD do Austrii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Austrii wynosi od 24 do 48 godzin. Koszt dostawy wynosi 4,90 EUR + VAT, od wartości zamówienia netto 100,00 EUR dostawa jest bezpłatna.
Standardowa dostawa PostNL do Belgii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Belgii wynosi od 24 do 48 godzin. Koszt dostawy wynosi 4,90 EUR + VAT, od wartości zamówienia netto 100,00 EUR dostawa jest bezpłatna.
Standardowa dostawa DPD do Bułgarii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Bułgarii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Chorwacji
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Chorwacji wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Czech
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Czech wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Danii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Danii wynosi od 24 do 48 godzin. Koszt dostawy wynosi 4,90 EUR + VAT (36,54 DKK netto + VAT)*, od wartości zamówienia netto 100,00 EUR dostawa jest bezpłatna.
* w zależności od kursu wymiany walut
Standardowa dostawa DPD do Estonii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Estonii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Finlandii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Finlandii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Francji (z wyłączeniem Korsyki i francuskich terytoriów zamorskich)
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Francji kontynentalnej wynosi od 24 do 72 godzin. Koszt dostawy wynosi 6,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Grecji
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Grecji wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Hiszpanii (z wyłączeniem Balearów)
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Hiszpanii kontynentalnej wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD na Baleary
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Balearów wynosi od 72 do 120 godzin. Koszt dostawy wynosi 44,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa PostNL do Holandii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Holandii wynosi od 24 do 48 godzin. Koszt dostawy wynosi 4,90 EUR + VAT, od wartości zamówienia netto 100,00 EUR dostawa jest bezpłatna.
Standardowa dostawa DPD do Irlandii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Irlandii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Liechtensteinu
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Liechtensteinu wynosi od 24 do 72 godzin. Koszt dostawy (netto) wynosi 27,50 EUR, w tym 21,00 EUR opłaty celnej. W kraju dostawy lokalny partner nalicza dodatkowo opłatę administracyjną w wysokości 18 CHF.
Standardowa dostawa DPD na Litwę
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Litwy wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Luksemburga
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Niemiec wynosi od 24 do 48 godzin. Koszt dostawy wynosi 4,90 EUR + VAT, od wartości zamówienia netto 100,00 EUR dostawa jest bezpłatna.
Praxisdienst Collect
Opcja Praxisdienst Collect dostępna jest dla klientów, których adres rozliczeniowy znajduje się w promieniu 100 km od naszego centrum logistycznego. Mogą oni na życzenie odebrać swoje zamówienie w naszym paczkomacie Praxisdienst Collect.
Praxisdienst Now
Opcja Praxisdienst Now dla klientów z Luksemburga oferuje możliwość dostawy kurierskiej pilnie potrzebnych towarów w ciągu zaledwie 3 godzin. Dostawa kurierem jest realizowana po zryczałtowanej stawce 49,00 EUR netto.
Standardowa dostawa DPD na Łotwę
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Łotwy wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Niemiec (z wyłączeniem Balearów)
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Niemiec wynosi od 24 do 48 godzin. Koszt dostawy wynosi 4,90 EUR + VAT, od wartości zamówienia netto 100,00 EUR dostawa jest bezpłatna.
Ekspresowa dostawa DPD do Niemiec
Dostawa ekspresowa do godz. 10:00 kolejnego dnia roboczego możliwa jest za dodatkową opłatą w wysokości 22,50 EUR + VAT, natomiast dostawa ekspresowa do godz. 08:30 kolejnego dnia roboczego za dodatkową opłatą w wysokości 45,00 EUR + VAT.
Praxisdienst Collect
Opcja Praxisdienst Collect dostępna jest dla klientów, których adres rozliczeniowy znajduje się w promieniu 100 km od naszego centrum logistycznego. Mogą oni na życzenie odebrać swoje zamówienie w naszym paczkomacie Praxisdienst Collect.
Standardowa dostawa DPD do Norwegii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Norwegii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT. W Państwa kraju mogą dodatkowo obowiązywać cła i/lub lokalne podatki. Dostawa do krajów spoza UE jest nieopodatkowana. Prosimy o zapoznanie się z przepisami podatkowymi obowiązującymi w Państwa kraju.
Standardowa dostawa DPD do Portugalii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Portugalii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Rumunii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Rumunii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Słowacji
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Słowacji wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Słowenii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Słowenii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Szwajcarii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Szwajcarii wynosi od 24 do 72 godzin. Koszt dostawy (netto) wynosi 27,50 EUR, w tym 21,00 EUR opłaty celnej. W kraju dostawy lokalny partner nalicza dodatkowo opłatę administracyjną w wysokości 18 CHF. Mogą obowiązywać również opłaty celne oraz podatki lokalne.
Standardowa dostawa DPD do Szwecji
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Szwecji wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT (120,94 SEK netto + VAT*).
* w zależności od kursu wymiany walut
Standardowa dostawa DPD na Węgry
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Węgier wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 10,50 EUR + VAT.
Standardowa dostawa DPD do Wielkiej Brytanii
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Wielkiej Brytanii wynosi od 48 do 96 godzin. Koszt dostawy wynosi 27,90 EUR + VAT (£ 23,10 netto + VAT*). Kwota obejmuje opłaty celne oraz podatek - nie są naliczane żadne koszty następcze.
* w zależności od kursu wymiany walut
Standardowa dostawa DPD do Włochy (z wyłączeniem Balearów)
Jeśli zamówione artykuły są dostępne na stanie magazynu, przewidywany czas dostawy na terenie Włoch wynosi od 24 do 72 godzin. Koszt dostawy wynosi 6,50 EUR + VAT.
Inne kraje
Mogą Państwo złożyć u nas zamówienie nawet jeśli Państwa kraj nie jest wymieniony w liście krajów. Zaopatrujemy klientów na całym świecie.
W celu obliczenia indywidualnych kosztów dostawy prosimy przesłać nam mailowo na adres info@praxisdienst.pl następujące informacje:
• Adres do faktury
• Adres dostawy (jeśli jest inny niż adres do faktury)
• Numery artykułów i ilość zamawianych produktów
• Sposób płatności* (prosimy zauważyć, że przy zamówieniach składanych spoza Unii Europejskiej możliwa będzie jedynie płatność w formie przedpłaty przelewem na jedno z naszych kont lub przez PayPal)
W ciągu 1-3 dni roboczych prześlemy Państwu niewiążącą ofertę wraz z wykazanymi kosztami dostawy**.
* W przypadku adresu do faktury z poza UE nie będziemy mogli zaakceptować płatności kartą kredytową. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
** Aby obliczyć koszty transportu, potrzebujemy pełnych informacji do zamówienia (adres do faktury, adres dostawy, wybrane produkty i sposób płatności).
W Praxisdienst mają Państwo do wyboru dostawę standardową, dostawę ekspresową, dostawę spedycją lub opcje Praxisdienst Collect/Now. Prosimy zauważyć, że nie wszystkie opcje są dostępne w każdym kraju.
Dostawa standardowa
Przewidywany czas dostawy standardowej na terenie Polski wynosi od 48 do 72 godzin. Koszt dostawy wynosi 6,50 EUR + VAT (29,69 PLN netto + VAT)*. Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
* w zależności od kursu wymiany walut
Dostawa ekspresowa
Aktualnie nie oferujemy dostawy ekspresowej na terenie Polski. Jeśli w danym kraju możliwa jest realizacja zamówienia z dostawą ekspresową, odpowiednią opcję można wybrać podczas składania zamówienia w punkcie “Wybierz dostawę”.
Dostawa spedycją
Ciężkie i nieporęczne meble lub urządzenia są dostarczane za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Dostawa odbywa się na palecie lub półpalecie do krawężnika. Przy artykułach, których to dotyczy, odpowiednia informacja wyświetli się w momencie składania zamówienia. Koszt dostawy ustalany jest indywidualnie. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas niewiążącą ofertę wraz z wykazanymi kosztami dostawy.
Praxisdienst Collect
Opcja Praxisdienst Collect dostępna jest dla klientów, których adres rozliczeniowy znajduje się w promieniu 100 km od naszego centrum logistycznego. Mogą oni na życzenie odebrać swoje zamówienie w naszym paczkomacie Praxisdienst Collect.
Praxisdienst Now
Opcja Praxisdienst Now dla klientów z Luksemburga oferuje możliwość dostawy kurierskiej pilnie potrzebnych towarów w ciągu zaledwie 3 godzin. Dostawa kurierem jest realizowana po zryczałtowanej stawce 49,00 EUR netto.
Niezależnie od rodzaju dostawy prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń zewnętrznych. Jeśli nie mają Państwo pewności, czy przesyłka jest uszkodzona czy nie, zawsze prosimy o podpisanie „z zastrzeżeniem“.
W momencie wysyłki otrzymają Państwo od nas potwierdzenie e-mailem wraz z kodem do śledzenia, dzięki któremu można na bieżąco monitorować, gdzie aktualnie znajduje się paczka. Prosimy pamiętać, że pierwsze informacje pojawią się pod podanym linkiem dopiero w momencie zeskanowania paczki w magazynie firmy kurierskiej. Z tego względu między zgłoszeniem przez nas przesyłki a pierwszym statusem na platformie logistycznej może upłynąć do 2 dni roboczych.
Dlaczego moje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane?
Dostępne na stanie magazynu artykuły wysyłamy z reguły tego samego dnia, jeśli zamówienie złożyli Państwo do godziny 16:00. Zamówienia otrzymane po godz. 16:00 lub w weekendy realizowane są przez nocną zmianę i przekazywane firmie kurierskiej następnego dnia roboczego. Przewidywany czas dostawy mogą Państwo sprawdzić, wybierając kraj dostawy z listy dostępnej tutaj. Artykuły, których aktualnie brak na stanie, są wysyłane po otrzymaniu dostawy od producenta. W momencie wysyłki otrzymają Państwo odpowiednie powiadomienie e-mailem. Prosimy zauważyć, że zamówienia z formą płatności "przedpłata przelewem" możemy zrealizować i wysłać dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Dlaczego moje zamówienie jest dostarczane w kilku paczkach?
Zawsze staramy się wysyłać zamówienie w jednej paczce. Duże zamówienia lub zamówienia zawierające między innymi artykuły, których w danym momencie brak w magazynie, dzielimy na kilka paczek. Pozwala to przyspieszyć dostawę dostępnych produktów. W każdym przypadku otrzymają Państwo osobny numer śledzenia dla każdej paczki.
Moja paczka powinna była już dotrzeć!
Prosimy sprawdzić na podstawie informacji o przesyłce, czy paczka została pozostawiona u sąsiada lub oddana do punktu odbioru. Jeśli tak się nie stało, a przewidywany czas dostawy do Państwa kraju dostawy został przekroczony o więcej niż 3 dni, prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, czatu na żywo w sklepie internetowym lub telefonicznie, podając numer zamówienia.
Infolinia polska
poniedziałek - piątek
7:30 – 18:00
+48 22 48 13 800
Infolinia międzynarodowa
poniedziałek - piątek
7:30 – 18:00
+49 6502 9169 10
Zamówienia na duże ilości lub zamówienia zawierające między innymi artykuły, których w danym momencie brak na stanie magazynu, często wysyłamy w kilku paczkach, m.in. po to, aby zapewnić szybką dostawę dostępnych produktów. W każdym przypadku otrzymają Państwo osobny numer śledzenia dla każdej paczki. Jak tylko pozostałe artykuły opuszczą nasz magazyn, otrzymają Państwo kolejne potwierdzenie wysyłki. Status Państwa zamówienia mogą Państwo sprawdzić w koncie klienta w punkcie “Zamówienia > Historia zamówień”.
Aktualnie nie oferujemy dostawy ekspresowej na terenie Polski.
Jeśli opcja dostawy ekspresowej jest dostępna, mają Państwo do wyboru jej dwa warianty - dostawa na następny dzień roboczy do godz. 10.00 za dodatkową opłatą 22,50 EUR + VAT lub do godz. 08.30 za dodatkową opłatą 45,00 EUR + VAT. Aby dostawa mogła zostać zrealizowana na następny dzień roboczy do wybranej godziny, Państwa zamówienie musimy otrzymać najpóźniej do godz. 11.00.
Status realizacji zamówienia mogą Państwo w każdej chwili sprawdzić w koncie klienta w punkcie “Zamówienia”.
Ciężkie i nieporęczne meble lub urządzenia są dostarczane za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Koszt dostawy ustalany jest indywidualnie. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas niewiążącą ofertę wraz z wykazanymi kosztami dostawy.
Prosimy zauważyć, że:
• Nasz spedytor poinformuje Państwa przed dostawą o jej planowanym terminie. Dlatego przy składaniu zamówienia prosimy zawsze podawać adres e-mail i numer telefonu komórkowego odbiorcy.
• Dostawa spedycyjna przesyłki odbywa się na palecie lub półpalecie wyłącznie "do krawężnika".
• W przypadku dostaw na wyspy czas dostawy może być dłuższy.
Jeśli nie mogą Państwo odebrać przesyłki w awizowanym przez InPost terminie, mogą Państwo przekierować paczkę do sąsiada (w obrębie tej samej ulicy), automatu Paczkomat® bądź do punktu odbioru PaczkoPunkt.
W wiadomości e-mail lub SMS znajdą Państwo unikatowy link, który przeniesie Państwa na specjalną stronę, na której można przekierować paczkę. Oprócz tego przekierowanie paczki możliwe jest poprzez aplikację InPost Mobile. Wystarczy na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknąć przycisk "Przekieruj", a następnie wybrać preferowaną opcję dostawy.
Opcje dostępne w InPost
• Przekierowanie na inny adres (w obrębie tej samej ulicy)
• Przekierowanie do automatu Paczkomat® (o ile paczka spełnia kryteria rozmiarowe)
• Przekierowanie do punktu odbioru PaczkoPunkt
Jeśli nie mogą Państwo odebrać przesyłki w awizowanym przez InPost terminie, mogą Państwo przekierować paczkę do sąsiada (w obrębie tej samej ulicy), automatu Paczkomat® bądź do punktu odbioru PaczkoPunkt.
W wiadomości e-mail lub SMS znajdą Państwo unikatowy link, który przeniesie Państwa na specjalną stronę, na której można przekierować paczkę. Oprócz tego przekierowanie paczki możliwe jest poprzez aplikację InPost Mobile. Wystarczy na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknąć przycisk "Przekieruj", a następnie wybrać preferowaną opcję dostawy.
Opcje dostępne w InPost
• Przekierowanie na inny adres (w obrębie tej samej ulicy)
• Przekierowanie do automatu Paczkomat® (o ile paczka spełnia kryteria rozmiarowe)
• Przekierowanie do punktu odbioru PaczkoPunkt
Jeśli dokonują Państwo zakupu dla kilku placówek lub w imieniu innej placówki, chętnie dostarczymy Państwa zamówienie na adres inny niż adres do faktury. Odpowiedni adres dostawy można podać w momencie składania zamówienia w pierwszym kroku "Adres", klikając w punkcie "Adres dostawy" na punkt "Wyślij na inny adres dostawy" i wypełniając pola obowiązkowe oznaczone symbolem *.