Zwrot przesyłki i zwrot należności
Zamówienia z Praxisdienst mogą Państwo bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nieużywanego towaru w oryginalnym opakowaniu. Nie dotyczy to produktów oznaczonych jako sterylne, do diagnostyki in vitro, produktów wykonywanych na zamówienie ani bielizny.
Jak zapakować produkty do zwrotu?
Prosimy starannie zapakować towar w oryginalne opakowanie producenta i w karton ochronny (o ile to możliwe, w oryginalny karton wysyłkowy), aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki? (osoby posiadające konto klienta)
• Na stronie sklepu internetowego Praxisdienst prosimy zalogować się na swoje konto klienta w zakładce "Moje konto", podając swoje dane dostępowe.
• W obszarze "Zamówienia" mogą Państwo zobaczyć wszystkie złożone zamówienia i zaznaczyć produkt do zwrotu, naciskając przycisk "Zwróć produkt".
• W następnym kroku otrzymają Państwo od nas e-mail z etykietą zwrotną DPD. Prosimy wydrukować etykietę i nakleić na paczkę. Przesyłkę zwrotną można oddać w dowolnym punkcie DPD.
• Na podstawie Państwa kodu pocztowego, system DPD wyszukuje punkty DPD w pobliżu i proponuje dogodne dla Państwa lokalizacje.
Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki? (osoby nieposiadające konta klienta)
• W przypadku, gdy złożyli Państwo zamówienie jako gość (bez rejestracji), prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail na adres info@praxisdienst.pl, podając swój numer klienta, jak również numer faktury oraz informację, który produkt chcieliby Państwo zwrócić.
• W następnym kroku otrzymają Państwo od nas e-mail z etykietą zwrotną DPD. Prosimy wydrukować etykietę i nakleić na paczkę. Przesyłkę zwrotną można oddać w dowolnym punkcie DPD.
• Na podstawie Państwa kodu pocztowego, system DPD wyszukuje punkty DPD w pobliżu i proponuje dogodne dla Państwa lokalizacje.
Kiedy otrzymam zwrot należności?
Należność stanowiącą równowartość towaru zwrócimy Państwu w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Produkty nieużywane i oryginalnie zapakowane można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Regulacje prawne zabraniają nam przyjmowania zwrotu produktów zapakowanych sterylnie, jak również produktów przeznaczonych do diagnostyki in vitro. Ponadto prawu do zwrotu nie podlegają także produkty wykonane na zamówienie oraz bielizna.
Prosimy zwrócić uwagę na następujące kwestie dotyczące zwrotów:
• Prosimy starannie zapakować towar w oryginalne opakowanie producenta i w karton ochronny (o ile to możliwe, w oryginalny karton wysyłkowy), aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
• Prosimy do przesyłki dołączyć również wszystkie akcesoria, jak kable, płyty CD lub instrukcje użytkowania.
• Dołączając do przesyłki zwrotnej kopię faktury oraz formularz reklamacji z krótkim opisem przyczyny zwrotu (i ewentualnie życzenie odnośnie wymiany), pomogą nam Państwo przyspieszyć opracowanie zwrotu i uniknąć czasochłonnych pytań dodatkowych.
• Następnie niezwłocznie opracujemy Państwa zwrot, z reguły w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
Formularz reklamacji można pobrać tutaj
Bardzo nam przykro, jeśli otrzymali Państwo uszkodzoną przesyłkę lub produkty.
Czy zamówione produkty są w stanie nienaruszonym?
Jeśli uszkodzeniu uległo tylko opakowanie zamówienia, w przypadku zwrotu do przesyłki mogą Państwo użyć innego opakowania.
Czy produkty zostały uszkodzone podczas transportu?
Prosimy o odesłanie do nas uszkodzonych produktów, abyśmy mogli jak najszybciej Państwu pomóc. Ważne jest, aby jako powód zwrotu podać "produkt wadliwy/uszkodzony".
Etykietę zwrotną można utworzyć na swoim koncie klienta w Praxisdienst w zakładce "Zamówienia". Więcej informacji na ten znajdą Państwo w FAQ - w odpowiedzi na pytanie "Jak mogę zwrócić towar?".