Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w TOP 100 w naszej klasie wielkości. Nie chcemy jednak spocząć na laurach, lecz traktujemy to jako motywację do dalszego rozwoju w przyszłości i konsekwentnej pracy nad innowacjami dla naszych klientów. Utwierdza nas to jednak w przekonaniu, że jesteśmy na dobrej drodze i jednocześnie uświadamia nam, jak wielki potencjał tkwi w naszej firmie.
Dlaczego Praxisdienst znalazł się w TOP 100
Innowacyjne rozwiązania, które Praxisdienst oferuje swoim klientom, to usługa Sprechstundenbedarf, intuicyjna aplikacja do zamówień easyOrder oraz w pełni zautomatyzowane procesy logistyczne.
Usługa Sprechstundenbedarf: Naszym Klientom w Niemczech oferujemy kompleksowe i bezpłatne wsparcie podczas zamawiania refundowanego zaopatrzenia gabinetów medycznych. Sprawdzamy, czy produkty kwalifikują się do refundacji, wystawiamy odpowiednią receptę i rozliczamy się z właściwą kasą chorych. Dowiedz się więcej!
Aplikacja easyOrder: Dzięki tej darmowej aplikacji powtarzające się zamówienia można składać jeszcze łatwiej i szybciej. Kolejnymi udogodnieniami są cyfrowy szablon zamówienia i dopasowanie produktów i propozycji do wybranej specjalności. Dowiedz się więcej!
Zautomatyzowana logistyka: Oprócz w pełni zautomatyzowanego systemu magazynowego AutoStore wykorzystujemy również skanery kodów kreskowych, aby proces komisjonowania przebiegał szybko i bezbłędnie. Dodatkowo zbieramy i udostępniamy ważne informacje o produktach, jak np. termin przydatności do użytku. Dowiedz się więcej!