Dla dostawców i producentów
Praxisdienst w pigułce
Ty masz ciekawy produkt – my znamy rynek
Państwa produkt to Państwa pasja. W jego opracowanie zainwestowali Państwo wiele serca, czasu i pieniędzy. Jesteśmy tego świadomi! Dlatego też sprzedaż Państwa produktu to dla nas o wiele więcej niż tylko umieszczenie artykułu w anonimowej tabeli i opatrzenie go symbolicznym obrazkiem. Kiedy wprowadzamy nowy produkt do naszej oferty, nasi pracownicy działu zarządzania produktem szczegółowo zapoznają się z informacjami na jego temat. Jest to dla nas bardzo ważne, aby wiedzieć, o czym rozmawiamy. Następnie nasi doświadczeni redaktorzy, specjaliści od marketingu i tłumacze dbają o to, żeby przedstawić Państwa produkt naszym klientom, czyli w większości profesjonalistom medycznym, w atrakcyjny sposób.
Wsparcie dla wyżej wymienionych kolegów stanowią nasi kreatywni pracownicy działu grafiki, którzy nadają prezentacji Państwa produktu ostatnie szlify. W Praxisdienst wszystkie funkcje realizowane są w ramach działalności firmy - łatwa komunikacja pozwala na szybkie uzyskanie efektownego wyniku. Skuteczna sprzedaż Państwa produktu to nasz wspólny cel.
Chcieliby Państwo dodatkowo podkreślić swoją obecność w sklepie internetowym Praxisdienst? W punkcie "Indywidualne strony produktowe i tematyczne" przedstawiamy Państwu możliwości, jakie mamy do dyspozycji, aby umieścić Państwa produkt w centrum uwagi.
Więcej uwagi dla wyjątkowych produktów
Wiele produktów, jak materiały zużywalne lub podstawowe instrumenty, jest dla profesjonalistów medycznych stałym elementem codzienności - są więc im już dobrze znane, a na naszych standardowych stronach produktowych przedstawiamy je w optymalny sposób. Jednakże oprócz tego na rynku pojawiają się liczne nowe i innowacyjne produkty, które nawet w kręgach profesjonalistów wzbudzają wiele pytań - czy to wydajny dermatoskop z jego różnymi rękojeściami akumulatorowymi lub bateryjnymi, ułatwiający badanie pas do EKG lub wyjątkowo bezpieczna lampa do dezynfekcji powietrza i powierzchni, nasze indywidualne strony produktowe umożliwiają szczegółowe przedstawienie wybranych artykułów w ciekawej, specjalnie dobranej szacie graficznej.
Przykłady naszych indywidualnych stron produktowych:
- Dermatoskop HEINE Delta 20T
- Pas do EKG LevMed
- Lampa do dezynfekcji powietrza i powierzchni UV-C STERILON FLOW
Ponadto nasze strony tematyczne to doskonała możliwość, aby w spójny sposób przedstawić naszym klientom z branży medycznej tematycznie powiązane grupy produktów. Zebrane w jednym miejscu informacje odnośnie pokrewnych artykułów, jak na przykład stetoskopy Littmann lub testy na koronawirusa, pomagają klientom podjąć decyzję odnośnie zakupu odpowiedniego dla nich produktu - a przejrzystość i wygoda to kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży internetowej.
Przykłady naszych stron tematycznych:
- Stetoskopy Littmann
- Testy na koronawirusa - porównanie
- Indywidualne kąciki zabaw IKC - idealne do poczekalni
Zapraszamy do kontaktu z nami - chętnie opracujemy dla Państwa indywidualną strategię marketingową, idealnie pasującą do Państwa produktu.
Praxisdienst - jeden partner, wiele rynków zbytu
Chcieliby Państwo rozszerzyć sprzedaż swojego produktu na zagraniczne rynki, ale obawiają się czasochłonnych negocjacji z licznymi partnerami sprzedażowymi z różnych krajów i w różnych językach? W ciągu ostatnich 10 lat Praxisdienst stał się marką o silnej pozycji i dużej rozpoznawalności na wielu rynkach europejskich, a nasze doświadczenia pozwoliły nam zgromadzić cenne know-how odnośnie ich specyfiki. Wiemy, że lekarz we Francji zwraca uwagę na inne aspekty, niż na przykład lekarz w Niemczech, oraz że na holenderskim rynku dobrze sprzedają się inne produkty niż przykładowo na rynku włoskim.
O nasze zagraniczne rynki troszczą się profesjonalni w swoim fachu, rodzimi użytkownicy danego języka, którzy dobrze znają potrzeby swojego rynku. Dla Państwa jako dostawców lub producentów oznacza to, że u nas zawsze mają Państwo kompetentną osobę kontaktową i mogą dzięki nam dotrzeć do większości rynków europejskich.
Zapraszamy do kontaktu z naszym centralnym Działem Zakupów, dostępnym pod adresem e-mail einkauf@praxisdienst.de.
W następujących krajach dostępna jest osobna wersja naszego sklepu internetowego w rodzimym języku danego kraju:
Oprócz stałej obecności na naszych głównych rynkach na życzenie dostarczamy nasze produkty również w inne regiony świata, także te wymagające zaawansowanego przygotowania logistycznego. Stacja dializ z wysyłką do Turcji, stacje ratownictwa medycznego dostarczone na Malediwy lub wyposażenie domu opieki, które trafiło do Tajlandii, to tylko niektóre z międzynarodowych projektów, jakie udało nam się z powodzeniem przeprowadzić.
Doradztwo przez telefon - kompetentnie i sympatycznie
Mimo tego, że ogromną część naszych działań przenieśliśmy do Internetu, nie zapomnieliśmy o naszych początkach, czyli klasycznej sprzedaży katalogowej. Wielu lekarzy nadal bardzo ceni sobie osobisty kontakt i preferuje składanie zamówień przez telefon. I nawet jeśli staramy się, aby nasze opisy produktów należały do najlepszych w sieci - na niektóre pytania nadal można najprościej odpowiedzieć przez telefon. Dlatego też nasz team wykształconych doradców w zakresie produktów medycznych zawsze chętnie służy pomocą naszym klientom, również w epoce Internetu. Oferujemy doradztwo w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, holenderskim i luksemburskim.
Reklama drukowana w epoce Internetu
Firma Praxisdienst została założona już w 1953 r. jako sklep wysyłkowy z zaopatrzeniem medycznym i idąc z duchem czasu w 2007 r. z powodzeniem przekształciła się w sklep internetowy. Funkcjonalny i przyjazny dla użytkownika design bardzo szybko przyjął się wśród naszych klientów. Dlatego też, ale również z troski o środowisko oraz z przyczyn związanych z wydajnością, niedawno zrezygnowaliśmy z wydawania katalogu papierowego. Mimo tego nadal wierzymy, że połączenie reklamy online i offline to najskuteczniejszy sposób prezentacji i sprzedaży naszych produktów.
Z tego względu Praxisdienst dysponuje paletą szytych na miarę rozwiązań w zakresie reklamy drukowanej, które umożliwiają optymalną prezentację produktu i przeprowadzenie różnych działań marketingowych. Za pomocą indywidualnych ulotek do paczek możemy celnie dotrzeć do wszystkich naszych klientów lub też do ich wybranych grup. Ponadto regularnie wydajemy inserty do europejskich czasopism branżowych, kierowanych do profesjonalistów medycznych. W ten sposób udaje nam się dotrzeć do naszej grupy docelowej również poprzez skuteczne kanały offline, jako dodatek do naszej bardzo dobrej widoczności w sieci.