Dział obsługi Klienta
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Polska wersja istniejącego już od 1953 roku sklepu Praxisdienst narodziła się w 2014 roku. Naszym celem jest zaoferowanie polskim lekarzom, fizjoterapeutom, pielęgniarkom i innym osobom związanym ze służbą zdrowia klasycznych produktów medycznych oraz nowości światowego rynku medycznego opisanych i zaprezentowanych w języku ojczystym. Ponadto możliwe jest ich bezpośrednie zamówienie przez polską wersję sklepu, przy czym wszystkie funkcje sklepu i kroki zamówienia od wyboru produktu po koszyk oraz finalizację zakupu opisane są po polsku.
Wygodny kontakt
Na Twoje pytania o produkty czy serwis odpowiadamy chętnie i szybko. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami przez telefon, e-mail lub wyjątkowo wygodny czat na żywo. Najczęściej zadawane pytania zgromadziliśmy tutaj. Jeśli chcesz skontaktować się z nami bezpośrednio przez e-mail, zapraszamy do wysłania wiadomości na adres info@praxisdienst.pl. Polska infolinia dostępna jest pod nr telefonu +48 (0) 22 48-13-800 (Pn–Pt 08:00 – 16:00).
Karolina
Karolina Wielądek kieruje polskojęzycznym działem obsługi Klienta. Odpowie Państwu na wszystkie pytania dotyczące oferowanych produktów, zamówień, faktur, płatności, dostaw i reklamacji.
Magdalena
Magdalena Stępień odpowiedzialna jest za treść polskiej strony internetowej, tworzenie nowych funkcji oraz redagowanie newsletterów i ulotek reklamowych. Chętnie pomaga ona również Pani Karolinie przy obsłudze Klienta.
Wygodne formy płatności
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę płatności! Oferujemy możliwość szybkiego przelewu online przez serwis płatności Przelewy24, płatność przez PayPal, kartę kredytową oraz przedpłatę przelewem na jedno z naszych kont. Od drugiego zamówienia placówki medyczne mogą zamawiać na fakturę odroczoną 10 dni.