Wideoporadniki
Gwarantowany termin ważności
Aby lepiej zaplanować ilość zamawianych artykułów, przy wszystkich produktach, których to dotyczy, znajdą Państwo informacje o gwarantowanym terminie ważności.
Podawana przez nas data oznacza najkrótszy termin przydatności do użytku i ułatwi Państwu podjęcie decyzji, ile sztuk danego produktu zamówić.
Informacje o numerze LOT
Aby spełnić obowiązek dokumentacji w placówce medycznej, przy wielu produktach należy zapisać numer serii lub numer LOT.
Państwa konto Klienta Praxisdienst zawiera wszystkie istotne informacje odnośnie złożonych zamówień, takie jak numer LOT danego produktu, jego termin przydatności do użytku oraz otrzymaną ilość. Usprawni to wypełnianie dokumentacji i pozwoli zaoszczędzić cenny czas.
Certyfikaty i inne dokumenty do produktów
Aby ułatwić Państwu wywiązanie się z obowiązku sprawdzania dokumentacji do produktów przed ich użyciem, wszystkie ważne dokumenty, jak np. certyfikaty, instrukcje użytkowania czy karty techniczne, zamieszczamy w sekcji Dokumenty do pobrania bezpośrednio na stronie danego artykuł.
Ogólne podsumowanie wydatków za zamówienia
Zamiast mozolnie sumować faktury ze złożonych zamówień, zapraszamy do skorzystania z naszego praktycznego monitora kosztów. Można w nim zobaczyć nie tylko przegląd wszystkich wydatków w naszym sklepie w dowolnie wybranym okresie, lecz również skontrolować, jakie produkty spowodowały największe koszty. Ponadto w wyświetlonej pod spodem historii zamawianych produktów mogą Państwo szybko i łatwo ponownie zamówić potrzebne artykuły.
Zamawiaj jeszcze łatwiej i szybciej
Cyfrowy szablon zamówienia ze wszystkimi zakupionymi w Praxisdienst produktami pozwoli szybko i łatwo złożyć zamówienie poprzez aplikację easyOrder. Nowe produkty można wygodnie znaleźć w intuicyjnej wyszukiwarce. Dodatkową zaletą są dopasowane do wybranej specjalności propozycje produktów i ich ilości. Przydatny alarm niskich stanów magazynowych przypomni z dużym wyprzedzeniem o konieczności złożenia kolejnego zamówienia.