Jak zamawiać
Poszczególne kroki procesu zamawiania w naszym sklepie:
Znajdź szukany produkt
Naszą ofertę produktów podzieliliśmy na 3 główne działy: medycyna ogólna (MEDYCZNY), stomatologia (DENTAL) i weterynaria (VET). Każdy dział tematyczny podzielony jest dodatkowo na podkategorie. Tam mają Państwo możliwość filtrowania wyników wyszukiwania w celu znalezienia produktów spełniających wymagane kryteria.
Alternatywnie do przeglądania kategorii w celu znalezienia szukanego
produktu mogą Państwo skorzystać z naszej inteligentnej wyszukiwarki. W
tym celu prosimy wpisać szukane słowo w duże szare pole na górze
strony i nacisnąć enter. Funkcja wyszukiwania przydatna jest przede
wszystkim, jeśli poszukują Państwo konkretnego produktu, kategorii czy
stron informacyjnych. Wyświetlone wyniki można dalej filtrować w celu
sprecyzowania wyniku wyszukiwania.
Włóż produkt do koszyka
Przejrzyj produkty w koszyku
Do koszyka przejść można klikając na przycisk „Do koszyka“ po włożeniu produktu do koszyka. Szybki przegląd pozycji w koszyku otrzymają Państwo klikając na symbol koszyka w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu na przycisk "Do kasy" wyświetlana jest zawartość koszyka. Jeśli zdecydują Państwo nie zamawiać produktu z koszyka lub zechcą zmienić jego ilość, mogą to Państwo zrobić na tym etapie lub później, wracając do tego kroku.
Po dopasowaniu koszyka prosimy nacisnąć przycisk "Do kasy", aby przejść do następnej strony, na której można wprowadzić adres dostawy oraz dane do faktury VAT.
Złóż zamówienie w 4 prostych krokach
Jeśli nie są Państwo jeszcze klientem Praxisdienst, mogą Państwo w tym miejscu założyć konto klienta. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta. Zachęcamy Państwa do założenia bezpłatnego konta w naszym sklepie. Posiadanie konta klienta nie wymaga ponownego wpisywania danych adresowych podczas kolejnego zamówienia, pozwala na śledzenie statusu zamówienia oraz wygodne zwracanie zamawianego towaru.
W kroku 3 pokazany zostanie przegląd wszystkich danych dotyczących zamówienia. Zamówienie wysyłane jest dopiero po kliknięciu na przycisk "Zamów" w kroku 3.
Potwierdzenie zamówienia i wysyłki
Po złożeniu zamówienia, zwykle w
ciągu kilku minut, powinni Państwo otrzymać e-mail z potwierdzeniem
zamówienia, który zawiera podsumowanie całego zamówienia, danych
adresowych oraz wybranej opcji płatności wraz z numerem zamówienia oraz
numerem konta do przelewu (przy wybraniu opcji "Przedpłata przelewem"). W momencie gdy zamówiony towar opuści nasz magazyn, otrzymają Państwo kolejny e-mail
z potwierdzeniem wysyłki oraz kodem śledzenia, która pozwala śledzić
dostawę przesyłki w internecie. Jeśli nie otrzymają Państwo e-maila z
potwierdzeniem, należy sprawdzić folder spam. Jeśli w procesie składania zamówienia podali Państwo swój numer telefonu komórkowego, o statusie i czasie dostawy paczki poinformujemy także poprzez SMS. Faktury wystawiane są w momencie wysyłki towaru.
Zamówienie przez formularz zamówieniowy
Złożenie zamówienia możliwe jest także przez e-mail za pośrednictwem wewnętrznego formularza zamówieniowego Państwa placówki. Prosimy o przysłanie nam zamówienia na adres info@praxisdienst.pl. Prosimy o podanie danych do faktury/dostawy oraz numerów wybranych artykułów i ilości. Przy zamawianiu w ten sposób jedyną dostępną formą płatności jest przedpłata przelewem na podstawie faktury pro forma. Potwierdzenie złożenia zamówienia oraz numer rachunku bankowego do przelewu otrzymają Państwo mailowo.
Dodatkowe pytania?