Często zadawane pytania
Czy mają Państwo pytania, wnioski i sugestie dotyczące naszych usług i
produktów? Chętnie odpowiemy na Państwa pytania! Zapraszamy do
skorzystania z naszej pomocy!
Jeśli chcą Państwo skontaktować się z nami bezpośrednio przez e-mail, zapraszamy do wysłania wiadomości na adres info@praxisdienst.pl
Klasyczna płatność za pobraniem, czyli opłacenie zamówienia u kuriera, niestety nie jest możliwa. Oferujemy Państwu inne szybkie oraz bezpieczne formy płatności (np. Przelewy24, PayPal, karta kredytowa oraz przelew tradycyjny).
Płatność na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności oferujemy wyłącznie w wybranych krajach europejskich. Jeśli ta opcja płatności jest dostępna w danym kraju, można wybrać ją po włożeniu artykułów do koszyka i przejściu do kasy.
Zakupów w naszym sklepie dokonać można w różnych walutach. W tym celu zapraszamy do zmiany waluty na PLN, EUR lub inne waluty na górze strony.
0% VAT (WNT):
W polu "Nr NIP"
prosimy podać numer VAT UE z przedrostkiem PL. Wówczas w koszyku
naliczona zostanie stawka VAT 0%. Program automatycznie sprawdza, czy
podany numer VAT UE jest aktywny i upoważnia do zakupu produktów w
Krajach Członkowskich po cenie netto w ramach WNT (wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów).
VAT 8%/23%:
Jeśli życzą sobie Państwo dopisania na fakturze polskiego numeru NIP, prosimy wpisać go w pole "Nr NIP". Wówczas naliczana jest stawka VAT 8%/23%.
Jeśli posiadają Państwo numer artykułu (na przykład z naszej gazetki reklamowej), określony produkt najłatwiej znaleźć na stronie sklepu wpisując w pole "szukaj" 6-cyfrowy numer artykułu (bez spacji) i naciskając enter. Wówczas w wynikach wyszukiwania pojawi się odpowiedni produkt. W okresie obowiązywania ulotki na stronie głównej znajdą Państwo zakładkę z produktami z gazetki.
Po znalezieniu szukanego produktu, możliwe jest przejście do szczegółowego opisu danego artykułu klikając na "Szczegóły". Tam wybrać można żądaną ilość czy odpowiednią wersję produktu (rozmiar, kolor itp.). Produkt umieścić można w koszyku, klikając na przycisk "Do koszyka".
Zamiast wymaganych pól imię i nazwisko można wpisać - lub *.
Informacja ta oznacza zależnie od produktu, że:
- produkt zamówiony jest u dostawcy i wkrótce będzie dostępny od ręki
- produkt dostępny jest tylko na zamówienie (sprowadzamy go od producenta po złożeniu i opłaceniu zamówienia przez klienta)
Złożenie zamówienia możliwe jest pomimo braku dostępności produktu
na stanie. Produkt wysłany zostanie do Państwa jak tylko otrzymamy go od
producenta (obowiązuje wówczas kolejność zamówień).
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie dostępności produktów i
przewidywanego czasu realizacji zamówienia, prosimy o kontakt z nami
(info@praxisdienst.pl).
Niestety obniżenie kosztów dostawy poprzez wybranie np. innej firmy kurierskiej nie jest możliwe. Współpracujemy z firmą kurierską DPD. Koszty dostawy pozostają jednak na stałym poziomie niezależnie od ilości zamawianych produktów.
Po wysłaniu zamówienia, zwykle w ciągu kilku minut powinni Państwo otrzymać e-mail z potwierdzeniem zamówienia, który zawiera podsumowanie całego zamówienia, danych adresowych oraz wybranej opcji płatności wraz z numerem zamówienia oraz numerem konta do przelewu (przy wybraniu opcji "przedpłata przelewem"). W momencie gdy zamówiony towar opuści nasz magazyn, otrzymają Państwo kolejnego maila z potwierdzeniem wysyłki oraz kodem śledzenia, która pozwala śledzić dostawę przesyłki w internecie. Jeśli nie otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem, należy sprawdzić folder spam.
Standardowy czas dostawy 2-3 dni robocze oznacza okres czasu, w ciągu którego paczka ze
skompletowanym zamówieniem dostarczana jest do klienta. W przypadku
zamówień obejmujących produkty, których w danej chwili nie mamy na
stanie, czas realizacji zamówienia może być dłuższy.
Zapraszamy do kontaktu z nami przed lub po złożeniu zamówienia w celu skonsultowania stanu magazynowego i uzyskania informacji o przewidywanym terminie realizacji.
W przypadku odrębnego adresu do faktury niż adres dostawy faktury wysyłane są listem na podany adres do faktury. W przeciwnym razie dołączamy je do przesyłki. Faktury wystawiane są w momencie wysyłki towaru. Jeśli faktura wysłana listem miałaby nie dojść, zapraszamy do zalogowania się na konto Klienta i pobranie faktury stamtąd. Alternatywnie prosimy o kontakt z nami, wówczas możliwe jest dosłanie faktury w pliku PDF.
Zwrot produktów możliwy jest w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zwrotów zgromadziliśmy tutaj.